Radan vakiovuorot

Vakiovuoron tai varauksen mukaisella lajilla on aina etuoikeus ko. lajin radan käyttöön. Muita lajeja voi ampua samanaikaisesti, jos se on turvallista ja sopii vuorolaisille. Vakiovuorojen ulkopuolella on periaatteena: ensin tullut ampuu ensin ja seuraavaksi tullut seuraavaksi, jne. Sovittelemalla ja joustavuudella varmistetaan kaikille mahdollisuus harjoitella.

Vierailija
Aseluvan omaava ei-jäsen voi käyttää rataa 2 tunnin ajan maksamalla 5€ etukäteen Ratatoimikunnan tilille, FI72 4500 1320 0614 14, edellyttäen että radalla on tilaa ja suoritettava ammunta on ko. aikana sallittu.

Metsästysaikana on metsästyskiväärin tarkkuutus sallittu la ja su klo 14-16, edellyttäen, että radalla on tilaa.

Viikottaiset vakiovuorot

Maanantai

• 15:00-20:00, 25 m pistooli, OrivA

Tiistai

• 09:00-11:00, 100 m Luodikko
  • 11:00-12:00, Skeet-haulikko
  • 12:00-13:00, Skeet-/Trap-haulikko
  • 14:00-16:30, 50 m mustaruuti
  • 16:30-20:00, Skeet-haulikko
    • Maksu 25 kiekosta jäseniltä 4 €, ei-jäseniltä 5 €. Maksu käteisellä valvojalle, mielellään tasarahalla, tai 10 kpl lippuviholla (tilisiirto, 40 tai 50 €).
    • Valvojat kaudella 2022:
      • 16.8. Veijo Viitanen, 23.8. Timo Hiltunen, 30.8. Timo Hiltunen

Keskiviikko

• 12:00-14:00, Hirvi (.22 kal)
  • 14:00-16:30, 100 m mustaruuti
  • 16:30-20:00, 100 m hirvi, Oriveden metsästysseura
  • 16:00-18:30, Ilma-ase (OrivA), Oriveden kaupungintalon alakerrassa (24.8.2022 - 17.5.2023 aikavälillä)

Torstai

• 09:00-10:00, reserviläiset / Skeet-haulikko
  • 10:00-20:00, reserviläiset
  • 17:00-21:00, Ilma-ase (OrivA), Oriveden kaupungintalon alakerrassa (25.8.2022 - 18.5.2023 aikavälillä)

Perjantai

• 09:00-11:00, Skeet-/Trap-haulikko
  • 11:00-13:00, 100 m luodikko
  • 14:00-16:30, 100 m mustaruuti
  • 16:30-19:00, Trap-haulikko, OrivA ja Oriveden metsästysseura
    • Maksu 25 kiekosta jäseniltä 4 €, ei-jäseniltä 5 €. Maksu käteisellä . Vaihtoehtoisesti voi ostaa 10 kpl lippuvihon tilisiirtona, 40 tai 50 €.
  • 19:00-20:00, Mustaruutihaulikko (trap-rata)

Lauantai

• 10:00-18:00, pistooli, revolveri ja .22 kivääri

Sunnuntai

• 12:00-18:00, pistooli, revolveri ja .22 kivääri

Ampuja on velvollinen noudattamaan ehdottomasti radalla voimassa-olevaa ympäristölupaa sekä ylläolevia ampuma-aikoja. Ammutut laukaukset on rekisteröitävä kulloisenkin ohjeistuksen mukaisesti.
Varaudu tarvittaessa todistamaan radan käyttöoikeus esim. jäsenkortilla.